Haircut Express
O franczyzie – Haircut Express
HAIRCUT EXPRESS, sieć salonów fryzjerskich, powstała w 1999 roku. Na chwilę obecną, marka posiada ponad 150 placówek rozsianych w 5 krajach: Polska, Ukraina, Czechy, Hiszpania oraz Kazachstan. Z tych, 120 działa na zasadach franczyzy. Wielu franczyzobiorców posiada więcej niż dwa salony, a trzech z nich ma nawet powyżej 10. Sieć własnych salonów HAIRCUT EXPRESS liczy 30 placówek, z czego 20 znajduje się w Polsce, gdzie 7 działa w systemie franczyzy.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Znana marka Haircut Express sprawia, że klienci rozpoznają jakość usług świadczonych w salonie.
Przystępując do systemu franczyzowego, nie ma potrzeby martwić się o organizację i zakup odpowiedniego wyposażenia do salonu.
Sieć korzysta z autorskiego oprogramowania i mobilnej aplikacji, które są w pełni dostosowane do specyfiki branży fryzjerskiej.
HAIRCUT EXPRESS udostępnia kompleksowy zestaw instrukcji dotyczących prowadzenia salonu, które odpowiadają na 99% pytań związanych z otwarciem, zarządzaniem i pracą w salonie.
Przeprowadzamy analizę konkurencji, co jest kluczowe dla sukcesu salonu (30% sukcesu salonu to lokalizacja).
Każdy salon otrzymuje indywidualny projekt wnętrza z pełną dokumentacją techniczną.
Zapewniamy projekt i wykonanie oznakowania zewnętrznego salonu.
Oferujemy wsparcie w reklamie na poziomie lokalnym i krajowym (SEO, target, SMM).
Wiemy, jakie profile fryzjerów są potrzebne i gdzie ich szukać – podzielimy się z Wami tą informacją.
Organizujemy regularne szkolenia dla fryzjerów, a na corocznym spotkaniu nagradzamy najwyżej ocenianych pracowników.
Udzielamy konsultacji w sprawach technicznych, finansowych i marketingowych – nasi specjaliści z chęcią dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.
Utrzymujemy regularny kontakt z franczyzobiorcami podczas procesu otwierania salonu i po jego otwarciu – jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, między 11:00 a 16:00.
Przystępując do naszej sieci, zyskujecie dostęp do doświadczenia 30 franczyzobiorców i 150 salonów, które od 2013 roku z powodzeniem działają w 6 krajach.
Organizujemy regularne spotkania, podczas których dzielimy się doświadczeniem.
Szacowany koszt inwestycji
Opłata początkowa wynosi 23 000 zł. Wynajem powierzchni waha się od 40 do 60 m2, a cena za m2 zależy od lokalizacji. Koszty związane z pośrednikiem nieruchomości i kaucją za lokal uzależnione są od ceny za m2. Remont wyniesie od 700 zł za m2, a wyposażenie i meble to koszt rzędu 70 000 zł. Budżet na reklamę to minimum 7 000 zł. Materiały eksploatacyjne i kosmetyki to koszt około 5 000 zł. Średni koszt otwarcia salonu to około 150 000 zł. Część wyposażenia można nabyć w leasing lub na raty. Od pierwszego miesiąca działalności salon jest w stanie pokryć bieżące koszty i wynagrodzenia pracowników. Roczne zyski mogą osiągnąć wartość od 18 000 do 25 000 zł miesięcznie. Szacowany czas zwrotu inwestycji to 1,5-2 lata.
OPŁATY FRANCZYZOWE
Opłaty wynoszą 5% od obrotów netto. Koszt wsparcia własnego oprogramowania i aplikacji mobilnej wynosi 350 zł. Opłata marketingowa wynosi 300 zł.
Kryteria do współpracy
Wśród naszych franczyzobiorców są przede wszystkim przedsiębiorcy i biznesmeni, a także managerowie odpowiedzialni za zarządzanie i zatrudnianie personelu.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 30
Punkty franczyzowe: 120
Ravis sp. z o.o.
ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa
Dane do kontaktu dla zainteresowanych:
lub wejdź na stronę https://haircutexpress.eu/franchise-2/ i wypełnij wniosek.