Haircut Express

O franczyzie – Haircut Express

HAIRCUT EXPRESS, sieć salonów fryzjerskich, powstała w 1999 roku. Na chwilę obecną, marka posiada ponad 150 placówek rozsianych w 5 krajach: Polska, Ukraina, Czechy, Hiszpania oraz Kazachstan. Z tych, 120 działa na zasadach franczyzy. Wielu franczyzobiorców posiada więcej niż dwa salony, a trzech z nich ma nawet powyżej 10. Sieć własnych salonów HAIRCUT EXPRESS liczy 30 placówek, z czego 20 znajduje się w Polsce, gdzie 7 działa w systemie franczyzy.

Pomoc dla przedsiębiorcy

  1. Znana marka Haircut Express sprawia, że klienci rozpoznają jakość usług świadczonych w salonie.

  2. Przystępując do systemu franczyzowego, nie ma potrzeby martwić się o organizację i zakup odpowiedniego wyposażenia do salonu.

  3. Sieć korzysta z autorskiego oprogramowania i mobilnej aplikacji, które są w pełni dostosowane do specyfiki branży fryzjerskiej.

  4. HAIRCUT EXPRESS udostępnia kompleksowy zestaw instrukcji dotyczących prowadzenia salonu, które odpowiadają na 99% pytań związanych z otwarciem, zarządzaniem i pracą w salonie.

  5. Przeprowadzamy analizę konkurencji, co jest kluczowe dla sukcesu salonu (30% sukcesu salonu to lokalizacja).

  6. Każdy salon otrzymuje indywidualny projekt wnętrza z pełną dokumentacją techniczną.

  7. Zapewniamy projekt i wykonanie oznakowania zewnętrznego salonu.

  8. Oferujemy wsparcie w reklamie na poziomie lokalnym i krajowym (SEO, target, SMM).

  9. Wiemy, jakie profile fryzjerów są potrzebne i gdzie ich szukać – podzielimy się z Wami tą informacją.

  10. Organizujemy regularne szkolenia dla fryzjerów, a na corocznym spotkaniu nagradzamy najwyżej ocenianych pracowników.

  11. Udzielamy konsultacji w sprawach technicznych, finansowych i marketingowych – nasi specjaliści z chęcią dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

  12. Utrzymujemy regularny kontakt z franczyzobiorcami podczas procesu otwierania salonu i po jego otwarciu – jesteśmy dostępni od poniedziałku do piątku, między 11:00 a 16:00.

  13. Przystępując do naszej sieci, zyskujecie dostęp do doświadczenia 30 franczyzobiorców i 150 salonów, które od 2013 roku z powodzeniem działają w 6 krajach.

  14. Organizujemy regularne spotkania, podczas których dzielimy się doświadczeniem.

Szacowany koszt inwestycji

Opłata początkowa wynosi 23 000 zł. Wynajem powierzchni waha się od 40 do 60 m2, a cena za m2 zależy od lokalizacji. Koszty związane z pośrednikiem nieruchomości i kaucją za lokal uzależnione są od ceny za m2. Remont wyniesie od 700 zł za m2, a wyposażenie i meble to koszt rzędu 70 000 zł. Budżet na reklamę to minimum 7 000 zł. Materiały eksploatacyjne i kosmetyki to koszt około 5 000 zł. Średni koszt otwarcia salonu to około 150 000 zł. Część wyposażenia można nabyć w leasing lub na raty. Od pierwszego miesiąca działalności salon jest w stanie pokryć bieżące koszty i wynagrodzenia pracowników. Roczne zyski mogą osiągnąć wartość od 18 000 do 25 000 zł miesięcznie. Szacowany czas zwrotu inwestycji to 1,5-2 lata.

 

OPŁATY FRANCZYZOWE

Opłaty wynoszą 5% od obrotów netto. Koszt wsparcia własnego oprogramowania i aplikacji mobilnej wynosi 350 zł. Opłata marketingowa wynosi 300 zł.

Kryteria do współpracy

Wśród naszych franczyzobiorców są przede wszystkim przedsiębiorcy i biznesmeni, a także managerowie odpowiedzialni za zarządzanie i zatrudnianie personelu.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  30

Punkty franczyzowe:  120

Ravis sp. z o.o.

ul. Sarmacka 16 nr 138 , 02-972 Warszawa

+48 886 388 206

franczyza@haircutexpress.pl

haircutexpress.eu

Dane do kontaktu dla zainteresowanych:

 +48 886 388 206

franczyza@haircutexpress.pl

lub wejdź na stronę https://haircutexpress.eu/franchise-2/ i wypełnij wniosek.

UDOSTĘPNIJ: