Museum of Senses
O franczyzie – Museum of Senses
Unikalne muzea specjalistyczne, łączące aspekty edukacji i rozrywki, to niewykorzystane pole na rynku.
Niepowtarzalność modelu Muzeum Zmysłów:
- wykorzystanie ludzkich zmysłów jako „instrumentu” do eksploracji muzealnych ekspozycji;
- wprowadzanie lokalnej kultury poprzez zapewnienie odwiedzającym lokalnie dostosowanego doświadczenia;
- propozycja atrakcyjna dla wszystkich grup wiekowych (od 3 do 90 lat).
Schemat działania Museum of Senses może zostać zastosowany w formie franczyzy, partnerstwa, czy joint venture i obejmuje następujące aspekty:
- rynek niszowy o dużym potencjale;
- oryginalna idea muzeum;
- rozmieszczone kanały sprzedaży;
- marketing / social media;
- model operacyjny.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Muzeum Zmysłów podejmuje wszelkie niezbędne działania i regularnie udziela swoim partnerom wiedzy specjalistycznej oraz wsparcia w każdym aspekcie realizacji koncepcji Muzeum Zmysłów; Wieloaspektowe bieżące wsparcie operacyjne; Transfer wiedzy i szkolenia operacyjne.
Szacowany koszt inwestycji
Całkowita wielkość inwestycji zależy od rozmiaru lokalizacji, który może oscylować od 250 m2 do ponad 1000 m2 i więcej, jej stanu technicznego, oraz realizowanej koncepcji ekspozycji. Minimalna wartość inwestycji wynosi 200 000 euro.
Kryteria do współpracy
- Osoby zdolne do dzielenia entuzjazmu dla prowadzenia Muzeum Zmysłów;
- Specyficzne cechy charakteru, jak ambicja, energia i silna motywacja do osiągnięcia sukcesu;
- Ostre spostrzegawczość biznesową, proaktywne nastawienie oraz potwierdzone doświadczenie w prowadzeniu udanego przedsięwzięcia, najlepiej w branży rozrywkowej lub podobnej (bardzo mile widziane, ale nie konieczne);
- Potencjał inwestycyjny umożliwiający założenie muzeum w formule franczyzy, partnerstwa czy joint venture;
- Osoby z silnym zaangażowaniem w obszarze obsługi klienta i doświadczenie w obszarze gościnności.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 2 (Czechy i Rumunia)
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Gabrijela Grgic-Bartowski (jęz. angielski)