T-Mobile

O franczyzie – T-Mobile

Zaangażowani są w ciągłe poszerzanie swojej działalności. Mają na swoim koncie 27 lat eksperymentów, zamiłowania do tworzenia przedsiębiorstwa i kooperacji z podmiotami takimi jak T-Mobile Polska, co umożliwia im nie tylko z optymizmem patrzeć w przyszłość, ale również kształtować ją. Jako współpracownik ponad 50 firm, a także pracodawca zatrudniający ponad 100 osób, zdają sobie sprawę z istotności współpracy opartej na fundamentalnych wartościach takich jak zaufanie, szacunek i transparentność. Ze względu na specyfikę sektora i solidną reputację, stale utrzymują kontakty z globalnymi korporacjami, instytucjami finansowymi oraz organami administracji publicznej. Prowadzą współpracę z operatorem T-Mobile od 1996 roku, tj. od momentu powstania telefonii komórkowej w Polsce. Zarządzają siecią sprzedaży w ramach operatora T-Mobile, obejmującą 83 Autoryzowane Punkty Sprzedaży (64 Przedstawicielskie, 19 własne).

 

Szukają przedsiębiorczych osób, otwartych na nowe wyzwania, które są gotowe do prowadzenia Autoryzowanego Punktu Sprzedaży T-Mobile. Zwracają się do osób z pozytywnym nastawieniem, które cenią sobie osiąganie sukcesów i pragną być swoim „Szefem”. Kluczowym jest dla nich, żeby Przedstawiciel był jednocześnie sprzedawcą – ten model sprawdza się najlepiej.

 

Poszukują reprezentantów w następujących lokalizacjach:

  • Wieluń,
  • Zielona Góra,
  • Sanok,
  • Jelenia Góra,
  • Rzeszów,
  • Legnica,
  • Lublin,
  • Katowice,
  • Ząbkowice Śląskie,
  • Zgorzelec,
  • Lubin,
  • Tomaszów Mazowiecki,
  • Kielce,
  • Sieradz,
  • Namysłów

 

Poszukują także reprezentantów, którzy dysponują lokalami spełniającymi poniższe kryteria:

  • lokal o minimalnej powierzchni sali sprzedażowej 25 mkw., położony przy głównej ulicy handlowej lub w centrum handlowym,
  • umiejscowienie w miejscowości powyżej 30 tys. mieszkańców.

 

Przychody od 15 tys. w górę – system wynagrodzenia prowizyjnego, oparty na realizacji założonych planów. Rentowność przedsiębiorstwa zależy od realizacji celów – możliwość osiągnięcia zysków już od pierwszego miesiąca.

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • zapewniają fachowe wsparcie,
  • asystują w procesie naboru personelu,
  • udzielają pomocy przy otwarciu i uruchomieniu punktu,
  • jasny system wynagrodzeń prowizyjnych,
  • szkolenia wdrożeniowe i specjalistyczne.

Szacowany koszt inwestycji

Od 10 do 40 tys. zł zależnie od lokalizacji. Nie są naliczane opłaty wstępne ani licencyjne.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  19

Punkty franczyzowe:  64

Baltimpex Telecom Group S.A.

Kaszubska 1, 40-731 Katowice

+48 602 796 783

+48 (32) 250 85 85

dwsciubiak@baltimpex.com.pl

baltimpex.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Damian Wściubiak

UDOSTĘPNIJ: