Generali
O franczyzie – Generali
Generali Polska stanowi integralny element jednego z globalnych gigantów w obszarze ubezpieczeń oraz zarządzania aktywami. Utworzona w 1831 roku, ta firma ma teraz oddziały w 50 państwach na świecie i obsługuje ponad 667 milionów Klientów, którzy w 2021 roku zdecydowali się na zawarcie umów ubezpieczeniowych z Generali na sumę bliską 76 miliardów euro. Dla Generali priorytetem jest być niezawodnym towarzyszem życia dla swoich klientów. Firma prezentuje innowacyjne i dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania poprzez swoją unikalną sieć dystrybucji.
Generali jest obecna na polskim rynku od 1998 roku. Firma dostarcza klientom pełną gamę ubezpieczeń na każdym etapie ich życia: począwszy od ubezpieczeń majątkowych, jak ubezpieczenia samochodów, domów i firm, a kończąc na ubezpieczeniach na życie, zarówno indywidualnych jak i grupowych, a także funduszach emerytalnych i inwestycyjnych. Generali w Polsce oferuje swoje usługi ubezpieczeniowe pod trzema brandami: Generali, Proama – która koncentruje się na ubezpieczeniach majątkowych oraz Generali Agro, specjalizującą się w ubezpieczeniach dla sektora rolniczego.
W dodatku, Generali oferuje wsparcie dla agentów, którzy pragną rozwijać swój własny biznes – proponując im nowatorską formę współpracy poprzez Placówki Partnerskie.
Rozległa sieć Placówek Partnerskich na terenie całego kraju otwiera możliwość współpracy z Generali w zakresie dostarczania klientom – zarówno indywidualnym, jak i biznesowym – szerokiej gamy rozwiązań ubezpieczeniowych, w tym m.in. ubezpieczeń:
- rolniczych,
- mieszkaniowych,
- nnw,
- turystycznych,
- życiowych,
- komunikacyjnych
Pomoc dla przedsiębiorcy
Naszym partnerom zapewniamy:
- znakowanie zewnętrzne punktu: kasetony, semafory, oklejenie wystaw i okien;
- zaopatrzenie punktu: biurka, krzesła, fotele, stoliki, szafy, stojaki na ulotki i więcej;
- szkolenia z obszaru proponowanych produktów i sprzedaży;
- stałe wsparcie menadżerskie osoby, która zostanie opiekunem Twojego punktu;
- wynagrodzenie prowizyjne związane z wynikami sprzedaży;
- wsparcie marketingowe w formie rocznego budżetu na wydatki związane z promocją, a także dostarczenie materiałów i gadżetów reklamowych;
- pomoc specjalistów od mediów społecznościowych i zarządzania stroną internetową;
- zniżkę na ubezpieczenia dotyczące Twojego punktu i Ciebie.
Szacowany koszt inwestycji
Brak. Nie stosujemy zasady udziału w kosztach – cała inwestycja jest finansowana przez Generali.
Kryteria do współpracy
Co do lokalizacji:
- miejscowość min. 5 tys. mieszkańców lub miasto powiatowe,
- preferujemy centrum.
Co do lokalu:
- w sąsiedztwie innych usług i sklepów,
- powierzchnia min. 20 m2,
- parter budynku, duże okna, wejście od ulicy,
- elewacja budynku w dobrym stanie, a w przypadku kamienicy – odnowiona,
- dostępny parking w odległości do 100 metrów,
- możliwość zamocowania kasetonu na budynku.
Co do Ciebie:
- prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej założenia,
- prowadzenie działalności agencyjnej zgodnie z KNF,
- zdolność budowania długotrwałych relacji z klientami,
- zaangażowanie i chęć poszerzania wiedzy, otwartość na zmiany.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 23
Punkty franczyzowe: 280
Generali TU SA i Generali Życie SA
ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Agnieszka Pawłowska