Generali

O franczyzie – Generali

Generali Polska stanowi integralny element jednego z globalnych gigantów w obszarze ubezpieczeń oraz zarządzania aktywami. Utworzona w 1831 roku, ta firma ma teraz oddziały w 50 państwach na świecie i obsługuje ponad 667 milionów Klientów, którzy w 2021 roku zdecydowali się na zawarcie umów ubezpieczeniowych z Generali na sumę bliską 76 miliardów euro. Dla Generali priorytetem jest być niezawodnym towarzyszem życia dla swoich klientów. Firma prezentuje innowacyjne i dostosowane do indywidualnych potrzeb rozwiązania poprzez swoją unikalną sieć dystrybucji.

 

Generali jest obecna na polskim rynku od 1998 roku. Firma dostarcza klientom pełną gamę ubezpieczeń na każdym etapie ich życia: począwszy od ubezpieczeń majątkowych, jak ubezpieczenia samochodów, domów i firm, a kończąc na ubezpieczeniach na życie, zarówno indywidualnych jak i grupowych, a także funduszach emerytalnych i inwestycyjnych. Generali w Polsce oferuje swoje usługi ubezpieczeniowe pod trzema brandami: Generali, Proama – która koncentruje się na ubezpieczeniach majątkowych oraz Generali Agro, specjalizującą się w ubezpieczeniach dla sektora rolniczego.

 

W dodatku, Generali oferuje wsparcie dla agentów, którzy pragną rozwijać swój własny biznes – proponując im nowatorską formę współpracy poprzez Placówki Partnerskie.

 

Rozległa sieć Placówek Partnerskich na terenie całego kraju otwiera możliwość współpracy z Generali w zakresie dostarczania klientom – zarówno indywidualnym, jak i biznesowym – szerokiej gamy rozwiązań ubezpieczeniowych, w tym m.in. ubezpieczeń:

  • rolniczych,
  • mieszkaniowych,
  • nnw,
  • turystycznych,
  • życiowych,
  • komunikacyjnych

Pomoc dla przedsiębiorcy

Naszym partnerom zapewniamy:

  • znakowanie zewnętrzne punktu: kasetony, semafory, oklejenie wystaw i okien;
  • zaopatrzenie punktu: biurka, krzesła, fotele, stoliki, szafy, stojaki na ulotki i więcej;
  • szkolenia z obszaru proponowanych produktów i sprzedaży;
  • stałe wsparcie menadżerskie osoby, która zostanie opiekunem Twojego punktu;
  • wynagrodzenie prowizyjne związane z wynikami sprzedaży;
  • wsparcie marketingowe w formie rocznego budżetu na wydatki związane z promocją, a także dostarczenie materiałów i gadżetów reklamowych;
  • pomoc specjalistów od mediów społecznościowych i zarządzania stroną internetową;
  • zniżkę na ubezpieczenia dotyczące Twojego punktu i Ciebie.

Szacowany koszt inwestycji

Brak. Nie stosujemy zasady udziału w kosztach – cała inwestycja jest finansowana przez Generali.

Kryteria do współpracy

Co do lokalizacji:

  • miejscowość min. 5 tys. mieszkańców lub miasto powiatowe,
  • preferujemy centrum.

 

Co do lokalu:

  • w sąsiedztwie innych usług i sklepów,
  • powierzchnia min. 20 m2,
  • parter budynku, duże okna, wejście od ulicy,
  • elewacja budynku w dobrym stanie, a w przypadku kamienicy – odnowiona,
  • dostępny parking w odległości do 100 metrów,
  • możliwość zamocowania kasetonu na budynku.

 

Co do Ciebie:

  • prowadzenie działalności gospodarczej lub gotowość jej założenia,
  • prowadzenie działalności agencyjnej zgodnie z KNF,
  • zdolność budowania długotrwałych relacji z klientami,
  • zaangażowanie i chęć poszerzania wiedzy, otwartość na zmiany.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  23

Punkty franczyzowe:  280

Generali TU SA i Generali Życie SA

ul. Senatorska 18, 00-082 Warszawa

+48 510 999 469

partner@generali.pl

generali.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Agnieszka Pawłowska

UDOSTĘPNIJ: