Metrohouse

O franczyzie – Metrohouse

Metrohouse, to czołowa w naszym kraju korporacja o profilu pośrednictwa nieruchomościowego. Od roku 2006, z uporem tworzy i utrzymuje swoją dominującą pozycję na rynku, operując przez blisko 100 filii, z ponad 700 agentami i tysiącem doradców kredytowych rozmieszczonych na terenie całego kraju. Spółka nieustannie ekspanduje, rozwijając sieć sprzedaży, korzystając z zarówno własnych jak i franczyzowych placówek.

 

Metrohouse oferuje szereg usług, wśród których znajduje się pośrednictwo w transakcjach kupna, sprzedaży i najmu nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych. Oferuje również usługi finansowe i ubezpieczeniowe poprzez własną sieć specjalistów kredytowych pod marką Credipass, której jesteśmy posiadaczem.

Pomoc dla przedsiębiorcy

  • Dostęp do najrozszerzonej bazy nieruchomości i klientów w kraju. Skoordynowana współpraca między wszystkimi oddziałami Metrohouse w Polsce,
  • Promocja marki Metrohouse na poziomie centralnym – aktywności marketingowe i PR,
  • Gotowy i przetestowany koncept biznesowy – dołączyć do nas może również osoba, która nie jest z branży nieruchomości po odbyciu bezpłatnego stażu w jednym z naszych oddziałów własnych,
  • Zatwierdzone przez prawników wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszelkich formularzy i dokumentów,
  • Najbardziej zaawansowany system CRM do zarządzania biurem. System umożliwia zaoszczędzenie do 70% czasu pracy pośrednika, a właścicielowi pozwala na zarządzanie pracą biura z dowolnego miejsca, monitorowanie budżetu, wystawianie faktur dla klientów, zamawianie materiałów marketingowych itp.,
  • Szkolenia – W pełni profesjonalny system ciągłych szkoleń dla franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia początkowe z zakresu obrotu nieruchomościami w szerokim zakresie. Szereg poruszanych tematów obejmuje kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, zdobywanie nieruchomości, tworzenie planów, techniki fotografowania, wycenianie, pracę z systemem CRM, współpracę z doradcą kredytowym i innymi działami firmy. Dodatkowo, oferowane są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, prezentacyjne, menedżerskie, motywacyjne i wiele innych,
  • Bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka, domiporta, domy.pl),
  • Dodatkowe zyski z pośrednictwa kredytowego – franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych – mamy umowy z większością banków działających na polskim rynku,
  • Wsparcie marketingowe – centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach,
  • Preferencyjne warunki współpracy z jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Polsce,
  • Pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu,
  • Wsparcie przy procesie rekrutacji,
  • Doradztwo i wsparcie ze strony doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.

Szacowany koszt inwestycji

  • Początkowa opłata od 10 tys. zł (zależna od lokalizacji);
  • Franczyzowe wynoszące 8%;
  • Opłata marketingowa wynosząca 2%.

Kryteria do współpracy

  • Gotowość do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej),
  • Chęć zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań),
  • Posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, rezerwa finansowa na pierwszy okres działalności firmy),
  • Dysponowanie lokalem o powierzchni min. 50-60 mkw. w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (ewentualnie gotowość do wynajęcia takiego lokalu).

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  9

Punkty franczyzowe:  103

Metrohouse Franchise S.A.

ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa

+48 883 376 123

franczyza@metrohouse.pl

franczyza.metrohouse.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Agata Korzeniewska

dyrektor sieci franczyzowej

UDOSTĘPNIJ: