Metrohouse
O franczyzie – Metrohouse
Metrohouse, to czołowa w naszym kraju korporacja o profilu pośrednictwa nieruchomościowego. Od roku 2006, z uporem tworzy i utrzymuje swoją dominującą pozycję na rynku, operując przez blisko 100 filii, z ponad 700 agentami i tysiącem doradców kredytowych rozmieszczonych na terenie całego kraju. Spółka nieustannie ekspanduje, rozwijając sieć sprzedaży, korzystając z zarówno własnych jak i franczyzowych placówek.
Metrohouse oferuje szereg usług, wśród których znajduje się pośrednictwo w transakcjach kupna, sprzedaży i najmu nieruchomości mieszkalnych i komercyjnych. Oferuje również usługi finansowe i ubezpieczeniowe poprzez własną sieć specjalistów kredytowych pod marką Credipass, której jesteśmy posiadaczem.
Pomoc dla przedsiębiorcy
- Dostęp do najrozszerzonej bazy nieruchomości i klientów w kraju. Skoordynowana współpraca między wszystkimi oddziałami Metrohouse w Polsce,
- Promocja marki Metrohouse na poziomie centralnym – aktywności marketingowe i PR,
- Gotowy i przetestowany koncept biznesowy – dołączyć do nas może również osoba, która nie jest z branży nieruchomości po odbyciu bezpłatnego stażu w jednym z naszych oddziałów własnych,
- Zatwierdzone przez prawników wzory umów pośrednictwa, dostęp do wszelkich formularzy i dokumentów,
- Najbardziej zaawansowany system CRM do zarządzania biurem. System umożliwia zaoszczędzenie do 70% czasu pracy pośrednika, a właścicielowi pozwala na zarządzanie pracą biura z dowolnego miejsca, monitorowanie budżetu, wystawianie faktur dla klientów, zamawianie materiałów marketingowych itp.,
- Szkolenia – W pełni profesjonalny system ciągłych szkoleń dla franczyzobiorcy i jego agentów obejmuje szkolenia początkowe z zakresu obrotu nieruchomościami w szerokim zakresie. Szereg poruszanych tematów obejmuje kwestie prawne, umowy pośrednictwa, dokumenty, zdobywanie nieruchomości, tworzenie planów, techniki fotografowania, wycenianie, pracę z systemem CRM, współpracę z doradcą kredytowym i innymi działami firmy. Dodatkowo, oferowane są szkolenia sprzedażowe, negocjacyjne, prezentacyjne, menedżerskie, motywacyjne i wiele innych,
- Bezpłatny eksport ofert na stronę www.metrohouse.pl i na kilkanaście największych portali rynku nieruchomości (np. gratka, domiporta, domy.pl),
- Dodatkowe zyski z pośrednictwa kredytowego – franczyzobiorca może pośredniczyć w udzielaniu kredytów hipotecznych – mamy umowy z większością banków działających na polskim rynku,
- Wsparcie marketingowe – centralne zakupy wszystkich materiałów marketingowych (wizytówki, banery, ulotki) w atrakcyjnych cenach,
- Preferencyjne warunki współpracy z jednym z największych operatorów sieci komórkowych w Polsce,
- Pomoc przy wyborze i aranżacji lokalu,
- Wsparcie przy procesie rekrutacji,
- Doradztwo i wsparcie ze strony doświadczonego managera przez cały okres trwania umowy.
Szacowany koszt inwestycji
- Początkowa opłata od 10 tys. zł (zależna od lokalizacji);
- Franczyzowe wynoszące 8%;
- Opłata marketingowa wynosząca 2%.
Kryteria do współpracy
- Gotowość do pracy na własny rachunek (świadomość prowadzenia własnej działalności gospodarczej),
- Chęć zaangażowania się w pracę pośrednika w obrocie nieruchomościami (nadzór nad pracownikami, kontrola budżetu, planowanie działań),
- Posiadanie kapitału niezbędnego do uruchomienia biura (opłata franczyzowa, wyposażenie biura i agentów, rezerwa finansowa na pierwszy okres działalności firmy),
- Dysponowanie lokalem o powierzchni min. 50-60 mkw. w lokalizacji o dużym natężeniu ruchu, w ciągu komunikacyjnym, najlepiej z witryną (ewentualnie gotowość do wynajęcia takiego lokalu).
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 9
Punkty franczyzowe: 103
Metrohouse Franchise S.A.
ul. Wołoska 22, 02-675 Warszawa
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Agata Korzeniewska
dyrektor sieci franczyzowej