Monetia
O franczyzie – Monetia
Monetia, posiadaczka licencji Krajowej Instytucji Płatniczej, jest obecnie największym operatorem Agencji Płatniczych na terenie Polski. Partnerzy tej sieci mają możliwość ustanowienia nowego biznesu lub rozwinięcia już istniejącej firmy (jak na przykład kantor, lottomat itd.), korzystając z bogatego zasobu wiedzy i doświadczenia, jakim Monetia dysponuje.
Pomyślność agencji Monetia zależy w dużej mierze od podejmowanych aktywności na szczeblu lokalnym. Dlatego też w agencjach tej sieci obowiązują „lokalne” stawki (prowizje mogą być ustalone indywidualnie dla każdej agencji, uwzględniając ceny konkurencji w danym regionie), a troskę i wsparcie dla działań Agenta zapewnia dedykowany koordynator.
Monetia gwarantuje swoim partnerom niezawodność, bezpieczeństwo realizowanych transakcji oraz przetestowany model biznesowy.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Dla swoich współpracowników Monetia proponuje:
- niewysokie koszty początkowe,
- opłacalne wynagrodzenie z tytułu prowizji,
- zaawansowany program do obsługi finansowej,
- operowanie pod marką znanej na terenie całego kraju sieci,
- partnerstwo z rzetelnym i pewnym partnerem z licencją Krajowej Instytucji Płatniczej,
- pomoc w zdobywaniu nowych klientów,
- kooperację z dostawcami płatności hurtowych,
- Jednolity schemat wizualny zgodny ze standardem Monetia,
- pomoc marketingową,
- program szkoleniowy.
Szacowany koszt inwestycji
Opłata za pakiet startowy wynosi jedynie 720 zł brutto. Koszty uruchomienia kasy obejmują wydatki na budowę kasy lub adaptację już istniejącej, zakup komputera i drukarki, sejfu, zabezpieczenie agencji oraz materiały biurowe. Nowy Agent otrzymuje pełne oznaczenie nowego punktu wraz z dodatkowymi materiałami marketingowymi w ramach opłaconego pakietu startowego.
Bieżące koszty obejmują:
- najem pomieszczeń,
- utrzymanie (na przykład energia, telefon),
- transport wartości pieniężnych,
- ubezpieczenie agencji.
Kryteria do współpracy
Podstawowe kryteria dla przyszłych Agentów:
- posiadanie własnej działalności gospodarczej,
- miejsce dostosowane do obsługi Klientów, wyposażone w odpowiedni sprzęt,
- inwestycja własnych funduszy finansowych,
- otwartość i zdolność do pracy w grupie,
- dostosowanie się do wymogów sieci,
- rzetelność i sumienność we współpracy.
- pomieszczenie przystosowane do obsługi Klientów, wyposażone w sprzęt komputerowy, sejf, system alarmowy,
- ubezpieczenie agencji – zależne od wartości transportowanej i przechowywanej gotówki,
- dostarczenie dokumentów:
– zaświadczenie z ZUS i US potwierdzające brak zaległości z płatnościami,
– zaświadczenie o nadaniu numeru NIP i regon,
– kserokopia dokumentów tożsamości (Agenta oraz poręczyciela).
Szczegóły o firmie
Punkty franczyzowe: 490
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych: