Punkta
O franczyzie – Punkta
Firma jest otwarta na różnorodne modele współdziałania z Partnerami/Agentami, takie jak:
- dostarczanie wsparcia przy rejestracji w dostępnych Towarzystwach Ubezpieczeniowych,
- umożliwianie promocji i sprzedaży produktów marki FitPolisa,
- proponowanie relacji afiliacyjnych oraz korzyści płynących z podejścia omnikanałowego.
Pomoc dla przedsiębiorcy
Firma oferuje korzystanie z innowacyjnych narzędzi ułatwiających sprzedaż i ułatwiających działania Partnerów:
- Skaner – aplikacja porównująca ceny TU na rynku polskim, umożliwiająca generowanie i obsługę polis, obsługę zniżek, wykonywanie kalkulacji i tworzenie ofert dla Klienta.
- Sonda – pionierska na rynku polskim porównywarka zakresów ubezpieczeń, która umożliwia agentom natychmiastowe zrozumienie różnic (w tym wykluczenia i atuty) w porównywanych ofertach ubezpieczeń od różnych towarzystw ubezpieczeniowych.
- Omnichannel – przekierowywanie kontaktu do klientów online (direct) zainteresowanych zakupem u Partnera / Agenta;
- Spotkania wideo – prezentowanie ofert zdalnie (video-konferencje), umożliwiające klientom załadowanie dokumentów, np. polisy lub zdjęć do likwidacji szkody;
- Eternet – baza danych zawierająca wiedzę, szkolenia, konkursy, aktualności – centrum stałej komunikacji Partnera/Agenta z firmą; centralny punkt dostępu do wszystkich systemów TU i Agencji;
- Eter – aplikacja do kompleksowego zarządzania sprzedażą Partnera.
- Możliwość oferowania produktów z serii „FitPolisa” – dopasowanie zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb, łatwy proces zakupu ubezpieczenia.
Dodatkowo:
- Wsparcie merytoryczne od dedykowanego opiekuna z Działu Wsparcia Sprzedaży i opieka Dyrektora Regionalnego.
- Dla Partnerów obrandowanych:
- Startowy zestaw gadżetów reklamowych,
- artykuły w lokalnych mediach promujące placówkę i Partnera,
- pomoc w organizacji dni otwartych,
- dostęp do szkoleń rozwojowych,
- wsparcie w zakresie prowadzenia marketingu internetowego i mediów społecznościowych.
Szacowany koszt inwestycji
- Dostosowanie lokalu do standardów ekspozycji wizualnej firmy: do 8.000 zł (końcowa kwota inwestycji zależy od wielkości lokalu);
- Opłaty licencyjne: opłaty za utrzymanie narzędzi wspierających pracę agenta: 100 zł/miesiąc;
- Brak opłaty początkowej.
Kryteria do współpracy
- Otwartość, umiejętność komunikacji,
- Zdolność do budowania relacji,
- BRAK wymagań dotyczących doświadczenia w dystrybucji ubezpieczeń.
Szczegóły o firmie
Punkty własne: 3 (Gdańsk, Warszawa, Kraków)
Punkty franczyzowe: 6 (Pasłęk, Lębork, Słupsk, Lubin, Chojnice, Dzierżoniów)
Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:
Diana Kalinowska