Punkta

O franczyzie – Punkta

Firma jest otwarta na różnorodne modele współdziałania z Partnerami/Agentami, takie jak:

  • dostarczanie wsparcia przy rejestracji w dostępnych Towarzystwach Ubezpieczeniowych,
  • umożliwianie promocji i sprzedaży produktów marki FitPolisa,
  • proponowanie relacji afiliacyjnych oraz korzyści płynących z podejścia omnikanałowego.

Pomoc dla przedsiębiorcy

Firma oferuje korzystanie z innowacyjnych narzędzi ułatwiających sprzedaż i ułatwiających działania Partnerów:

  • Skaner – aplikacja porównująca ceny TU na rynku polskim, umożliwiająca generowanie i obsługę polis, obsługę zniżek, wykonywanie kalkulacji i tworzenie ofert dla Klienta.
  • Sonda – pionierska na rynku polskim porównywarka zakresów ubezpieczeń, która umożliwia agentom natychmiastowe zrozumienie różnic (w tym wykluczenia i atuty) w porównywanych ofertach ubezpieczeń od różnych towarzystw ubezpieczeniowych.
  • Omnichannel – przekierowywanie kontaktu do klientów online (direct) zainteresowanych zakupem u Partnera / Agenta;
  • Spotkania wideo – prezentowanie ofert zdalnie (video-konferencje), umożliwiające klientom załadowanie dokumentów, np. polisy lub zdjęć do likwidacji szkody;
  • Eternet – baza danych zawierająca wiedzę, szkolenia, konkursy, aktualności – centrum stałej komunikacji Partnera/Agenta z firmą; centralny punkt dostępu do wszystkich systemów TU i Agencji;
  • Eter – aplikacja do kompleksowego zarządzania sprzedażą Partnera.
  • Możliwość oferowania produktów z serii „FitPolisa” – dopasowanie zakresu ubezpieczenia do indywidualnych potrzeb, łatwy proces zakupu ubezpieczenia.

 

Dodatkowo:

  1. Wsparcie merytoryczne od dedykowanego opiekuna z Działu Wsparcia Sprzedaży i opieka Dyrektora Regionalnego.
  2. Dla Partnerów obrandowanych:
  • Startowy zestaw gadżetów reklamowych,
  • artykuły w lokalnych mediach promujące placówkę i Partnera,
  • pomoc w organizacji dni otwartych,
  • dostęp do szkoleń rozwojowych,
  • wsparcie w zakresie prowadzenia marketingu internetowego i mediów społecznościowych.

Szacowany koszt inwestycji

  • Dostosowanie lokalu do standardów ekspozycji wizualnej firmy: do 8.000 zł (końcowa kwota inwestycji zależy od wielkości lokalu);
  • Opłaty licencyjne: opłaty za utrzymanie narzędzi wspierających pracę agenta: 100 zł/miesiąc;
  • Brak opłaty początkowej.

Kryteria do współpracy

  • Otwartość, umiejętność komunikacji,
  • Zdolność do budowania relacji,
  • BRAK wymagań dotyczących doświadczenia w dystrybucji ubezpieczeń.

Szczegóły o firmie

Punkty własne:  3  (Gdańsk, Warszawa, Kraków)

Punkty franczyzowe:  6  (Pasłęk, Lębork, Słupsk,  Lubin, Chojnice, Dzierżoniów)

Punkta sp. z o.o.

Polanki 136/8, 80-319 Gdańsk

+48 451 053 439

wspolpraca@punkta.pl

punkta.pl

Osoba do kontaktu dla zainteresowanych:

Diana Kalinowska

UDOSTĘPNIJ: